SAÇLARA MUCİZEVİ FORMÜL GLİSERİN

Her bayan gibi bende saçlarımla uğraşmaya bayılıyorum.Bu yaşıma kadar saçlarımın girmediği şekil kalmadı.Denemediğim renkte.Sonuç olarak bana kalan yıpranmış saçlar.Kestirmekte çözüm olmuyor üstelik çoğu zaman.Hamileliğimde ve emzirme döneminde saçlarımı kendi haline bıraktım hiçbir kimyasal sürmedim.Bu bahaneyle saçlar kendini toparlar dedim ama nafile.Bu seferde aşırı dökülme başladı saçlarımda.Dökülme sorununu SARIMSAKLI ŞAMPUANLA çözdüm.Ama emzirme dönemim bitince ben yine soluğu kuaförde alıp saçlarımın rengiyle uğraşmaya başladım.Simsiyah saçlarımı aça aça elimde lastik gibi uzayan saçlar kaldı :( Kestirmeme rağmen saçlarımdaki yıpranma ve lastikleşme sorunu geçmedi.
Kreatin yaptırdım saçlarıma sonra ama oda çözüm olmadı.Fönlüyken herşey yolunda ama saçlarımı kendi haline bıraktığım zaman keçe gibi duruyorlardı.En pahalısından tutunda market ürünlerine kadar internette gördüğüm tüm formülleri saçıma uyguladım sonuç maalesef hüsran.Sonra bir arkadaşımın tavsiyesi ile GLİSERİN ile tanıştım.Saçlarıma bakım yapmaktan o kadar yorulmuştum ki işe yarıyacağına dair hiçbir umudum yoktu.Bir akşam banyodan çıkınca deneyim dedim.İlk denememde sonuç mükemmeldi.Bir hafta boyunca sürekli kullandım sonuca ben bile inanamadım.Benim için saça mucizevi etki yaratan tek formüldür bu.Benim gibi saçlarında yıpranma olan bir kaç arkadaşıma daha tavsiye ettim bu ürünü.Onlardan da tam not aldığını görünce sizlerlede paylaşmak istedim.Boşu boşuna pahalı ürün ve zahmetli maskelerle yormayın kendinizi.Deneyin sonrada bana dua edin.Yanlız GLİSERİNİ SAÇA KESİNLİKLE ISLAKKEN VEYA NEMLİYKEN UYGULUYORUZ ASLA KURU SAÇA SÜRMEYİN.AKSİ TAKTİRDE TERS SONUÇ ALIRSINIZ...
Bu arada eczane ve aktarlardan bu ürüne 6 tl ye sahip olabiliyorsunuz.


29 yorum:

  1. Size nasil dua ettim anlatamam iyi ki varsiniz iyi ki paylasmissiniz tamamen mucize her turlu pahali bakimi kullandigima pisman etti,sayenizde aldigim 7 tl ye aldigim gliserin 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İşinizi görmesine çok sevindim.Bende bu kürden çok memnunum.
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Saça direkmi sürücez acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet banyodan çıktıktan sonra ıslak saça direk uyguluyoruz sevgiler :)

      Sil
  3. Ben de araştırmalarım sonucu gliserin kullanmaya başladım. Duştayken conditioner ile karıştırıp bekletiyorum. Ya da bazen sadece suyu alınmış saçlarımın uçlarına sürüyorum. Ayrıca araştırmalarım sonucunda cilde de sürüldüğünü öğrendim. 7-8 damla gleserinle suyu karıştırıyorum. Serum gibi sürüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canim uzatiyormu saci ??

    YanıtlaSil
  5. Kullanimini yazabilir misiniz duruluyor muyuz saclari ? Diplere surup sonra uclara mi suruyoruz? Saclarim cok fena durumda 😱😱

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben de yıpranmış hatta yanmış saçlarımın tedavisinde keratin maskesini uyguladığımı söylemek isterim. Çünkü gerçekten onarıyorr. ben doa kozmetikten keratin maskesi olarak alıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, nemli saça uygulayıp durulamıyorsunuz değil mi? Doğru anladım. Denemek istiyorum Ben de☺️

    YanıtlaSil
  8. Sürdükten sonra durulanıyormu,ne kadar sürülüyor ve ne sıklıkla acaba detayları alabilirmiyim:( şu an saçlarım berbat durumda elimde kalmalarından korkuyorum

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Sürdükten sonra tekrar yıkıyor muyuz acaba

    YanıtlaSil
  10. merhaba uygulamadan sonra durulanıyor mu ?

    YanıtlaSil
  11. Benim de size önerim keratin yüklemesi yaptırmanız. Saçlarım yıprandıgı zaman ilk işim evde kullanıma uygun keratin setlerinden alıp evde keratin yüklemek oluyor. Hani katkısız keratin dedikleri ürünlerden

    YanıtlaSil
  12. Saçlarımı 1 hafta önce boyatıp üzerine de ombre yaptırdım. Saçlarımı taramak şurda dursun yıkayamıyorum dahi. Kısa olduğu için kestiremiyorum da lastik gibi oldu saçlarım. Islakkken lastik gibi oluyor kuruyken keçe gibi oluyor. Gliserini uuguladığınızda ne kadar sürede sonuç aldınız? Ve uygulama seklini tarif edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  13. Sık sık saç rengini değiştiren biri olarak benim de elbette saçlarım yandı hem de bir kaç sefer :) Ben de çözümü evde katkısız keratin yükleyerek buldum. evde uygulanabilmesi en cazip tarafı çünkü artık kuaförlere pek güvenmiyorum. katkısız keratin bakımı diye araştırırsanız eminim işinize yarayacaktır.

    YanıtlaSil
  14. ben de kullandım ama saçı yıkayınca etkisi geçti. Ben de saçımı oryalle kuaförde yakmıştım ama çok şükür internetten araştırırken katkısız keratin satan bir siteden mega keratin set aldım saçlarımı bir ayda toparladı..

    YanıtlaSil
  15. Saçların ihtiyacı olan katkısız keratin bakımını yaptıktan sonra saç kaybettiği hacimi gerçekten tekrar kazanıyor keratin maske ve kremi devamlı kullanıyorum saçlarım ipek gibi oluyor

    YanıtlaSil
  16. Ben saç bakımımı keratin yüklemesi ürünleri ile yapıyorum saçlarımdaki yıpranmayı düzeltiyor ve saçlarıma yaptığım işlemlerden yıpranmasını da engelliyor :)

    YanıtlaSil
  17. ben saçlarıma patentli keratin kullanıyorum sadece.

    YanıtlaSil
  18. ben daha uzun süreli olması açısından intense saf keratin kullanıyorum hem doğal hem de etkisi 2 ay kadar sürüyor

    YanıtlaSil
  19. Yazınızı yaklaşık 3 gün önce gördüm dünde ilk defa uyguladım keçe keçe saçtan şuan gerçekten eser yok yazınız için çok teşekkür ederim herkese tavsiye edicem

    YanıtlaSil
  20. Nasıl kullanımı tam olarak duruluyormuşuz saçımızı gliserini sürdükten sonra

    YanıtlaSil
  21. Nasıl kullanımı tam olarak duruluyormuşuz saçımızı gliserini sürdükten sonra

    YanıtlaSil
  22. Nasıl uygulucaz ne kadar uygulucaz ayrıntılı bilgi verir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arkadaşım ,

      Banyodan çıktıktan sonra havluyla suyunu aldığın saça göz kararı uyguluyorsun ve durulamıyorsun

      Sil
  23. Gliserin saçta kuruduktan sonra ısıl işlem uygulamak kötü olurmu acaba

    YanıtlaSil
  24. kesinlikle kuru saça UYGULAMAYIN!!!

    YanıtlaSil