ÇOCUKLA OTOBÜSLE UZUN YOL YOLCULUĞU

Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim :) 2 hafta önce çocukluk arkadaşımla yaptığım bir konuşmadan sonra aniden Kayseriye onu görmeye gitmeye karar verdim.Telefonla konuştuğumuzun ertesi gün yola çıkacaktım iide çocukla bu nasıl olacaktı ????Elayla daha önce bırakın otobüsü minibüse bile binmemiş bir anne olarak bu otobüs yolculuğu fikri beni korkutmadı değil.Üstelik yanlız...
Saatlerce düşündükten sonra yolculuktan vazgeçip arkadaşımı aradım,bana cesaretli olmam gerektiğini daha önce kızıyla defalarca yanlız başına yolculuk ettiğini öyle büyüttüğüm gibi olmadığını söyledi.Ondan aldığım cesaretle hemen otobüs terminalini arayıp biletimi aldım düşündükçe erteliyordum çünkü :) İnternette okuduğum yorumlarda gözümü korkutmadı değil açıkçası....
Neyse ben bileti ertesi günün akşamına kızımın uyuduğu saatlere aldım.Otobüslerin içindeki tvler,kulaklıklar ve koltukların emniyet kemerli olması içimi rahatlattı.Yanıma bir sürü oyuncak ve abur cuburda almayı ihmal etmedim.Zira yolum uzundu İstanbul-Kayseri arası tam 10 saatti çünkü :)
Yolculuk anı gelip çatınca olayın hiç korktuğum gibi olmadığını gördüm hatta yanıma aldığım abur cubur ve oyuncaklara hiç dokunmadım :) Otobüsteki tv lere yüklenen oyun ve çizgi filmler Elayı bir süre oyaladı sonrada sızdı zaten.Yanıma battaniyesini ve küçük bir yastık almıştım.2 kişilik koltuk almam bizim için epey rahat oldu en azından onun için rahat oldu :) Ben sevilleri oynadım ama olsun :) 
Mola saatlerinde Ela uyuduğu için yerimden kıpırdamadım sabah güneşinin doğmasıyla birlikte Elada uyandı.Bizim için asıl macera o zaman başladı işte :) Gitmemiz gereken noktaya daha 4 saat vardı ve Ela koltukların üstünde hoplayıp durdu,dışardaki manzarayı seyretti,uçaklara el salladı,çayırlarda otlayan ineklere seslendi,atlara bağırdı,kuşlarla konuştu :) Tüm yolcuları en tatlı uykusundan uyandırıp rahatsız ettik biraz ama olsun,değdi...Hem ben çok sevdiğim dostumla hasret giderdim hemde kızımla unutamayacağım bir yolculuk yaşadım.Hayat Elayla güzel :) 
Sizlerde çocuklarınızla otobüsle uzun yol yolculuğu yapacaksanız tavsiyem rahat olmanız ve kesinlikle çift koltuk almanız tabii yolculuk yapacağınız firmada çok önemli...Yaşamak istediğiniz ne varsa yaşayın çocukla hayatı zor halede eğlenceli halede getirmek sizin elinizde....
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder